dimecres, 29 de gener del 2014

Allò que m'agrada fer, quan no sé què fer: COSIR FELTRE

Començar un blog no és fàcil...i menys encara quan s'és una persona de poques paraules. Fa temps que diverses persones del meu entorn m'ho recomanaven, però mai arribava a decidir-me. Ara, aprofitant que el 2014 ha tot just començat (bé sí, ja fa quasi un mes), m'embarco en aquesta aventura virtual. 
Per a qui no em conegui, em presentaré: Em dic Georgina, sóc mestra d'Educació Primària i m'agrada dibuixar, pintar, i, sobretot, cosir feltre. Tot va començar com un hobbie, cosint per plaer, juntament amb la meva germana Júlia. Amb els anys he anat aprenent, millorant i poc a poc definint un estil propi. 

En aquest blog, aniré publicant les diverses creacions en feltre que he fet al llarg d'aquests anys i intentaré actualitzar-lo amb altres de noves. Alguns ja s'han venut o regalat, però sempre se'n poden fer de noves!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada